Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup ishoda učenja - Upravljanje prigovorima u ugostiteljstvu

Razina HKO
6
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Podsektor
-
Znanstveno područje
-
ECTS bodovi
-
CSVET bodovi
3
HROO bodovi
-
Broj godina istraživanja
-
Uvjeti pristupanja stjecanju skupa ishoda učenja
Uvjet za pristupanje je posjedovanje prethodne kvalifikacije na razini 4.1. ili više.
Materijalni i kadrovski uvjeti za stjecanje skupa ishoda učenja

MATERIJALNI UVJETI: standardna učionica opremljena računalom i pristupom internetu, LCD projektorom, zvučnicima, zaslonom

KADROVSKI UVJETI: minimalno razina 6 HKO-a (prediplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila

Materijalni i kadrovski uvjeti za vrednovanje skupa ishoda učenja

Materijalni i kadrovski uvjeti potrebni za vrednovanje skupova ishoda učenja identični su materijalnim i kadrovskim uvjetima potrebnim za stjecanje skupova ishoda učenja.

Postupak i primjeri vrednovanja

Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.

Problemski zadatak:

nastavnik na izrađenoj prezentaciji daje primjer negativne situacije koja se događa u ugostiteljskom objektu. Naime, osobu koja je došla na večeru u ugostiteljski objekt nisu imali na popisu rezervacija, iako je osoba tvrdila da je telefonskim putem rezervirala večeru. Kako ugostiteljski objekt nije bio u mogućnost osigurati gostima stol zbog popunjenosti restorana, gosti su ostali vidno razočarani. Zadatak polaznika je: analizirati kompleksnost problema, pisano osmisliti rješenje problemske situacije i ponuditi rješenje gostu.

Ishodi učenja (6)
1.
analizirati prigovor gosta
2.
kontrolirati proces prigovora
3.
izvijestiti o prigovoru nadređenu osobu
4.
osigurati da se na svaki prigovor odgovara prikladno i kontinuirano
5.
odabrati jednostavan pristup u rješavanju prigovora
6.
iskoristiti informacije dobivene iz analize za osiguranje i unapređenje kvalitete
Preuzmi u formatu: CSV
Naziv i šifra standarda kvalifikacija za koje se predlaže skup ishoda učenja (ako je primjenjivo)
Voditelj poslovanja odjela hrane i pića / Voditeljica poslovanja odjela hrane i pića (standard strukovnog dijela kvalifikacije) - 106
Skup kompetencija za koji se predlaže skup ishoda učenja
Poslovna komunikacija i bonton u ugostiteljstvu
Upisan temeljem zahtjeva
Voditelj poslovanja odjela hrane i pića / Voditeljica poslovanja odjela hrane i pića (standard strukovnog dijela kvalifikacije)
Datum upisa
2.9.2022
Vrijedi do
-
Prethodni standard
Ne postoji
Revidirani standard
Ne postoji
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar
Način stjecanja skupa ishoda učenja
formalno, neformalno, informalno