Molimo pričekajte...
MATERIJALNI UVJETI: standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena
računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
KADROVSKI UVJETI:
minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila
Materijalni i kadrovski uvjeti potrebni za vrednovanje skupova ishoda učenja identični su materijalnim i kadrovskim uvjetima potrebnim za stjecanje skupova ishoda učenja.
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
Vježba: Polaznicima je prikazan videozapis gdje komuniciraju dvije osobe. Videozapis bit će utišan, a zadatak polaznika bit će na papir napisati neverbalnu komunikaciju prikazanu na videozapisu. Polaznici će trebati analizirati položaj tijela, gestikulaciju ruku, facijalnu ekspresiju i na temelju toga, napisati svoja razmišljanja te u konačnici iznijeti svoje uvide ispred ostalih polaznika.
Vježba: primijeniti pravila aktivnog slušanja i uljudnog komuniciranja na standardnom hrvatskom jeziku u pojedinim zadanim problemskim situacijama - gosti imaju prigovor na ponašanje konobara
Vježba: izraditi prijedlog standarda za poslovno komuniciranje unutar odjela hrane i pića i primijeniti ga na zadanu problemsku situaciju
Vježba: izraditi plan dnevne provjere elektroničke pošte i društvenih mreža i napraviti procjenu važnosti informacija objavljenih na društvenim mrežama prema zadanoj problemskoj situaciji
1.
koristiti verbalnu i neverbalnu komunikaciju na profesionalan način
|
2.
primijeniti pravila bontona u poslovnoj komunikaciji
|
3.
provesti načela etičnog ponašanja u poslovnoj komunikaciji
|
4.
primijeniti pravopisna pravila u oblikovanju poslovnih dopisa
|
5.
primijeniti pravila aktivnog slušanja i uljudnog komuniciranja na hrvatskom standardnom jeziku
|
6.
isplanirati termine dnevne provjere elektroničke pošte i društvenih mreža
|
7.
procijeniti važnost informacija objavljenih na društvenim mrežama i njihov utjecaj na poslovanje
|
Preuzmi u formatu: CSV |