Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja (Narodne novine, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (Narodne novine, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti: Za održavanje predavanja: učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena minimalno računalom, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (npr. bijela ploča ili klasična ploča). Za održavanje vježbi: učionica opremljena pneumatskim didaktičkim pločama i pripadajućim pneumatskim elementima, senzorima i setom PLC-a, kao i izvorima napajanja za navedene elemente.
Kadrovski uvjeti: najmanje razina 7 HKO-a (diplomski sveučilišni studij,
integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij, specijalistički diplomski stručni studij) odgovarajućeg profila.
Specifična znanja povezana sa SIU mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
-
Provjera i vrjednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019 i 64/2020) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020). Ishodi učenja provjeravaju se usmeno i/ili pisano i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnim zadatkom.
1. primjer vrednovanja: Nabrojati i pojasniti važne povijesne događaje i otkrića, te pojasniti njihov utjecaj na razvoj industrije.
2. primjer vrednovanja: Pojasniti nedostatke klasične mehanizirane proizvodnje i načine otklanjanja nedostataka uvođenjem automatizacije.
3. primjer vrednovanja: Pojasniti zadaće i povezanost elemenata automatiziranog sustava.
4. primjer vrednovanja: Opisati strukturu PLC-a navodeći osnovne strukturne elemente i njihovu zadaću. Povezati signale senzora na ulaz PLC-a, te izvršne elemente (aktuatore ) s izlazom PLC-a.
5. primjer vrednovanja: Objasniti princip rada jednostavnih automatiziranih sustava.
6. primjer vrednovanja: Nabrojati vrste senzora blizine i objasniti način njihovog djelovanja. Analizirati i opisati greške u radu senzora te načine njihovog otklanjanja.
7. primjer vrednovanja: Nabrojati vrste izvršnih elemenata (aktuatora) i objasniti način njihovog djelovanja. Analizirati i opisati greške u radu aktuatora, te načine njihovog otklanjanja.
8. primjer vrednovanja: Nabrojati vrste automatskih steznih naprava. Predložiti primjenu pojedine vrste automatske stezne naprave.
1.
Navesti važne povijesne događaje vezane uz razvoj industrije.
|
2.
Opisati osnovne razloge uvođenja automatizacije industrijskih postrojenja.
|
3.
Navesti osnovne elemente automatiziranog sustava.
|
4.
Objasniti strukturu i način rada PLC-a kao dio CNC stroja.
|
5.
Opisati sustav upravljanja servo i koračnim motorom.
|
6.
Objasniti princip rada senzora u provedbi automatizacije, te identificirati greške u radu senzora.
|
7.
Objasniti princip rada aktuatora u provedbi automatizacije, te identificirati greške u radu aktuatora.
|
8.
Primijeniti automatske stezne naprave.
|
Preuzmi u formatu: CSV |