Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja (Narodne novine, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (Narodne novine, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti:
Za održavanje predavanja: Učionica/CNC-praktikum prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalima sa programskom podrškom za CNC-programiranje projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (npr. bijela ploča ili klasična ploča), simulatorima rada CNC-glodalice, upravljačkim napravama CNC-glodalice, edukacijskom CNC-glodalicom sa pripadajućim reznim, steznim i mjernim alatom i priborom i uređajima za prijenos podataka na CNC-strojeve.
Za održavanje vježbi: učionica koja je istovremeno učionica za rad učenika opremljena CNC-glodalicama sa pripadajućim reznim, steznim i mjernim alatom i priborom i uređajima za prijenos podataka na CNC-strojeve. Pogoni i radionice s klasičnim i CNC strojevima za provedbu stručne prakse opremljene reznim, steznim i mjernim alatom i priborom i uređajima za prijenos podataka na CNC-strojeve.
Kadrovski uvjeti: najmanje razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila; stručni učitelj razine 5 HKO-a; mentor kod poslodavca. Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
-
Provjera i vrjednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018, 98/2019 i 64/2020) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020). Ishodi učenja provjeravaju se usmeno i/ili pisano i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnim zadatkom.
1. primjer vrednovanja: Zadatak: Navesti korake pri izradi novog programa
2. primjer vrednovanja: Zadatak: Analizirati kako se promjena širine i dužine sirovca odražava na postojeći program za poravnavanje čela obratka
3. primjer vrednovanja: Zadatak: Procijeniti potreban broj prolaza glodala pri poravnavanju čela obratka obzirom na promjer glodala
4. primjer vrednovanja: Zadatak: Razlikovati program izrađen G-kodom i program izrađen putem dijaloškog programiranja
primjer vrednovanja: Zadatak: Odabrati opciju prikaza putanja alata pri simulaciji obrade
1.
Analizirati proceduru otvaranja novog programa
|
2.
Identificirati posljedice u slučaju neispravno određenih parametara pri postavljanju nul-točke obratka
|
3.
Usporediti popis alata u tablici alata sa alatima potrebnim za izradu novog programa
|
4.
Usporediti programiranje putem G-koda i dijaloško programiranje
|
5.
Analizirati prednosti korištenja prikaza putanja alata pri simulaciji obratka
|
Preuzmi u formatu: CSV |