Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja (Narodne novine, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (Narodne novine, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti:
Standardna učionica opremljena projektorom, zaslonom, računalom za nastavnika s instaliranom potrebnom programskom potporom, pristupom internetu i/ili lokalnoj mreži.
Praktikum za pneumatiku i hidrauliku
ploča, projektor, zaslon, računalo za nastavnika s instaliranom potrebnom programskom potporom i pristupom internetu i/ili lokalnoj mreži, umrežena računala za polaznike s pristupom internetu i instaliranom potrebnom programskom potporom;
set za pneumatiku (uključivo izvršne elemente, razvodnike, senzore i upravljačke module);
set za hidrauliku (uključivo izvršne elemente, razvodnike, senzore i upravljačke module);
Kadrovski uvjeti:
Najmanje razina 7 HKO-a (diplomski sveučilišni studij, integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij, specijalistički diplomski stručni studij) odgovarajućeg profila.
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i
informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
isto
Provjera i vrjednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008., 86/2009., 92/2010., 105/2010-isp., 90/2011., 5/2012., 16/2012., 86/2012., 126/2012., 94/2013., 152/2014., 7/2017., 68/2018., 98/2019. i 64/2020.) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010., 82/2019. i 43/2020.).
Ishodi učenja provjeravaju se usmeno i/ili pisano i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnim zadatkom.
1. Na pneumatskom sustavu potrebno je opisati razliku između direktnog i indirektnog načina upravljanja s pneumatskim razvodnicima koristeći monostabile ili bistabile te jednoradne ili dvoradne cilindre.
2. Za problemski zadatak pri upravljanju s dvoradnim cilindrom potrebno je pravilno izabrati razvodnike, granične prekidače, zaporne i tlačne ventile.
3. Za složenije sustave pri radu s dva i više cilindara potrebno je nacrtati shemu te koristiti taktne module, kaskadne razvodnike i zglobne granične prekidače, koje treba pravilno izabrati za izabranu metodu pneumatskog upravljanja.
4. Na pneumatskom sustavu potrebno je opisati razliku između direktnog i indirektnog načina upravljanja s pneumatskim razvodnicima koristeći monostabile ili bistabile te jednoradne ili dvoradne cilindre s primjenom u energetskom sustavu.
5. Za složenije sustave pri radu s dva i više cilindara potrebno je nacrtati shemu te koristiti taktne module, kaskadne razvodnike i zglobne granične prekidače, koje treba pravilno izabrati za izabranu metodu pneumatskog upravljanja
6. Na temelju prethodno nacrtane sheme potrebno je odabrati odgovarajuće elemente, spojiti ih prema shemi te provjeriti u zadanom energetskom sustavu. Napraviti simulaciju istog zadatka u programu na računalu.
7. Za zadani pneumatski sustav izvršiti provjeru rada sustava, detektirati neodgovarajuće i neispravne elemente te izvršiti zamjenu.
1.
Opisati osnove svojstva zraka.
|
2.
Protumačiti sustave za dobivanje, pripremu i distribucija stlačenog zraka.
|
3.
Razlikovati pneumatske izvršne elemente.
|
4.
Opisati pneumatske upravljačke elemente koji se koriste u energetici.
|
5.
Primijeniti metode pneumatskog upravljanja.
|
6.
Spajati pneumatske sustave u energetici.
|
7.
Održavati pneumatske sustave.
|
Preuzmi u formatu: CSV |