Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Procijeniti mogućnost osnivanja manje tvrtke/obrta
· Prepoznati mogućnost pokretanja vlastitog poslovanja
2. Odabrati pravni model poslovanja
· Navesti pravno-organizacijske oblike poslovanja u RH
3. Navesti dokumente potrebne za pokretanje poslovanja
· Nabrojiti dokumente potrebne za registraciju tvrtke/obrta
4. Izraditi jednostavniji (skraćeni) poslovni plan
· Demonstrirati izradu skraćenog poslovnog plana
5. Primijeniti informacijske i komunikacijske tehnologije u poslovanju
· Izraditi sadržaj za medijsku objavu poslovanja koristeći različite medijske platforme
6. Komunicirati uspješno s kupcima i suradnicima
· Primijeniti komunikaciju s klijentima
1.
Procijeniti mogućnost osnivanja manje tvrtke/obrta
|
2.
Odabrati pravni model poslovanja
|
3.
Navesti dokumente potrebne za pokretanje poslovanja
|
4.
Izraditi jednostavniji (skraćeni) poslovni plan
|
5.
Primijeniti informacijske i komunikacijske tehnologije u poslovanju
|
6.
Komunicirati uspješno s kupcima i suradnicima
|
Preuzmi u formatu: CSV |