Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· školska radionica: opremljenost radionice je takva da svakom učeniku osigura posebno i potpuno opremljeno radno mjesto
· edukativni sustavi električnog i hibridnog vozila te električno i hibridno vozila
· obrtnička radionica mora biti opremljena prema standardima servisne mreže određenog, ili grupe proizvođača
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
· strukovni učitelj, minimalno razina 4 HKO-a (srednje strukovno obrazovanje) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo, s najmanje 5 godina radnog iskustva
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· školska radionica: opremljenost radionice je takva da svakom učeniku osigura posebno i potpuno opremljeno radno mjesto
· edukativni sustavi električnog i hibridnog vozila te električno i hibridno vozila
· obrtnička radionica mora biti opremljena prema standardima servisne mreže određenog, ili grupe proizvođača
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
· strukovni učitelj, minimalno razina 4 HKO-a (srednje strukovno obrazovanje) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo, s najmanje 5 godina radnog iskustva
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Objasniti potencijalne izvore opasnosti pri radu s visokonaponskim sustavima
· Objasniti primjenu pravila zaštite na radu kod rada s visoko naponskom instalacijom
2. Opisati propisani postupak isključivanja visokonaponskog sustava HEV/EV
· Objasniti proceduru isključivanja visokonaponskog sustava HEV/EV
3. Demonstrirati postupak dovođenja HEV/EV u bez naponsko stanje
· Prezentirati propisani postupak isključivanja visokonaponskog sustava HEV/EV
4. Opisati propisani postupak uključivanja vozila na visoki napon
· Objasniti proceduru uključivanja HEV/EV na visoki napon
5. Demonstrirati postavljanje HEV/EV u visokonaponsko stanje
· Prezentirati propisani postupak uključivanja HEV/EV na visoki napon
6. Ispitati funkcionalnost VN sustava HEV/EV
· Provjeriti funkcionalnost VN sustava HEV/EV
7. Objasniti pravila za održavanje pojedinih elemenata VN sustava HEV/EV
· Opisati i prikazati preventivni plan održavanja visokonaponskog sustava HEV/EV
1.
Objasniti potencijalne izvore opasnosti pri radu s visokonaponskim sustavima
|
2.
Opisati propisani postupak isključivanja visokonaponskog sustava HEV/EV
|
3.
Demonstrirati postupak dovođenja HEV/EV u bez naponsko stanje
|
4.
Opisati propisani postupak uključivanja vozila na visoki napon
|
5.
Demonstrirati postavljanje HEV/EV u visokonaponsko stanje
|
6.
Ispitati funkcionalnost VN sustava HEV/EV
|
7.
Objasniti pravila za održavanje pojedinih elemenata VN sustava HEV/EV
|
Preuzmi u formatu: CSV |