Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· školska radionica: opremljenost radionice je takva da svakom učeniku osigura posebno i potpuno opremljeno radno mjesto
· obrtnička radionica mora biti opremljena prema standardima servisne mreže određenog, ili grupe proizvođača
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
· strukovni učitelj, minimalno razina 4 HKO-a (srednje strukovno obrazovanje) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo, s najmanje 5 godina radnog iskustva
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· školska radionica: opremljenost radionice je takva da svakom učeniku osigura posebno i potpuno opremljeno radno mjesto
· obrtnička radionica mora biti opremljena prema standardima servisne mreže određenog, ili grupe proizvođača
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
· strukovni učitelj, minimalno razina 4 HKO-a (srednje strukovno obrazovanje) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo, s najmanje 5 godina radnog iskustva
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Vizualno pregledati vozilo
· Provjeriti stanje prema radnom nalogu
2. Provjeriti rad i ponašanje vozila
· Vožnjom provjeriti stabilnost i upravljivost
3. Provjeriti čistoću ispuha
· Ispitati ispušne plinove testerom
4. Provjeriti kvalitetu kočione tekućine
· Ispitati kočionu tekućinu testerom
5. Provjeriti kvalitetu rashladnog sredstva
· Ispitati rashladnu tekućinu refraktometrom ili bometrom
6. Analizirati stanje kočionog sustava
· Provjeriti curenje cijevi ili na klipovima te hod papučice kočnice
7. Analizirati stanje ovjesa
· Provjeriti čvrstoću pokretnih spojeva, kutove kotača i rad amortizera
8. Analizirati stanje upravljačkog sustava
· Provjeriti čvrstoću pokretnih spojeva i prazan hod upravljača
1.
Vizualno pregledati vozilo
|
2.
Provjeriti rad i ponašanje vozila
|
3.
Provjeriti čistoću ispuha
|
4.
Provjeriti kvalitetu kočione tekućine
|
5.
Provjeriti kvalitetu rashladnog sredstva
|
6.
Analizirati stanje kočionog sustava
|
7.
Analizirati stanje ovjesa
|
8.
Analizirati stanje upravljačkog sustava
|
Preuzmi u formatu: CSV |