Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku
· komponente/sklopovi za demonstraciju, mjerni instrumenti
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku
· komponente/sklopovi za demonstraciju, mjerni instrumenti
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Prepoznati ulogu spojke u transmisiji
· Objasniti što spojka omogućuje u transmisiji
2. Opisati vrste spojki u vozilu
· Navesti glavnu podjelu spojki
3. Objasniti mehaničku tarnu spojku
· Opisati rad i nabrojati dijelove mehaničke tarne spojke
4. Protumačiti automatske sustave spojki
· Objasniti rad automatskog sustava spojki
5. Opisati aktiviranje spojke
· Objasniti mehaničko i upravljano aktiviranje spojke
6. Objasniti ulogu zglobnih prijenosnika
· Navesti glavne zadatke zglobnih prijenosnika
7. Opisati križne zglobne prijenosnike
· Prepoznati mjesto ugradnje i navesti prednosti i nedostatke
8. Prepoznati i opisati sinkrone zglobne prijenosnike
· Nabrojiti vrste i navesti karakteristike
9. Prepoznati i opisati elastični zglobni prijenosnik
· Navesti karakteristike elastičnih prijenosnika
1.
Prepoznati ulogu spojke u transmisiji
|
2.
Opisati vrste spojki u vozilu
|
3.
Objasniti mehaničku tarnu spojku
|
4.
Protumačiti automatske sustave spojki
|
5.
Opisati aktiviranje spojke
|
6.
Objasniti ulogu zglobnih prijenosnika
|
7.
Opisati križne zglobne prijenosnike
|
8.
Prepoznati i opisati sinkrone zglobne prijenosnike
|
9.
Prepoznati i opisati elastični zglobni prijenosnik
|
Preuzmi u formatu: CSV |