Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku
· komponente/sklopovi za demonstraciju, mjerni instrumenti
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku
· komponente/sklopovi za demonstraciju, mjerni instrumenti
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Navesti propise iz područja zaštite okoliša i gospodarenja otpadom
· Nabrojati zakone i pravilnike kojima se regulira zaštita okoliša i gospodarenje otpadom
2. Razlikovati vrste otpadnih tvari koje onečišćuju okoliš
· Nabrojiti otpadne tvari u radionici te opisati način njihovog zbrinjavanja
3. Opisati opremljenost licencirane servisne radionice
· Navesti opremu licencirane servisne radionice
4. Objasniti primjenu softvera potrebnih za dijagnostiku vozila
· Opisati rad Autodata alata te ESI tronic 2.0
5. Navesti propisane uvjete za kontrolu i testiranje vozila pojedinih sustava vozila
· Objasniti postupke za kontrolu i testiranje vozila te analizu dobivenih podataka
1.
Navesti propise iz područja zaštite okoliša i gospodarenja otpadom
|
2.
Razlikovati vrste otpadnih tvari koje onečišćuju okoliš
|
3.
Opisati opremljenost licencirane servisne radionice
|
4.
Objasniti primjenu softvera potrebnih za dijagnostiku vozila
|
5.
Navesti propisane uvjete za kontrolu i testiranje vozila pojedinih sustava vozila
|
Preuzmi u formatu: CSV |