Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku
· komponente/sklopovi za demonstraciju, mjerni instrumenti
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku
· komponente/sklopovi za demonstraciju, mjerni instrumenti
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Prepoznati važnost ugradnje klimatizacije u vozilu
· Opisati utjecaj temperature i kvalitete zraka na sposobnost vožnje
2. Opisati ventilaciju u vozilu
· Razmotriti zadatke ventilacije u vozilu
3. Opisati grijanje u vozilu
· Navesti izvor grijanja i sastavne dijelove te vrste
4. Opisati klimatizaciju u vozilu
· Sažeti zahtjeve koje mora ispuniti klimatizacija u vozilu i navesti vrste izvedbe
5. Prepoznati važnost sustava udobnosti
· Usporediti vozila i način vožnje sa i bez dodatnih sustava udobnosti
6. Protumačiti sustave udobnosti u vozilu
· Navesti i opisati rad svih sustava udobnosti u vozilu
7. Opisati sustav blokade pokretanja vozila
· Opisati rad i navesti dijelove sustava blokade pokretanja vozila
8. Objasniti sustav zaključavanja vozila
· Navesti vrste zaključavanja i pojasniti rad sustava
1.
Prepoznati važnost ugradnje klimatizacije u vozilu
|
2.
Opisati ventilaciju u vozilu
|
3.
Opisati grijanje u vozilu
|
4.
Opisati klimatizaciju u vozilu
|
5.
Prepoznati važnost sustava udobnosti
|
6.
Protumačiti sustave udobnosti u vozilu
|
7.
Opisati sustav blokade pokretanja vozila
|
8.
Objasniti sustav zaključavanja vozila
|
Preuzmi u formatu: CSV |