Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku opremljena didaktičkom opremom sa mogućnošću provjere funkcionalnosti pojedinih elemenata/sustava vozila
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku opremljena didaktičkom opremom sa mogućnošću provjere funkcionalnosti pojedinih elemenata/sustava vozila
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Analizirati stanje kočnog sustava
· Vizualno ispitati stanje kočnog sustava
2. Razlikovati izvedbe kočnog sustava
· Nabrojati različite izvedbe kočnog sustava
3. Objasniti princip rada kočnog sustava
· Povezati stvaranje sile na papučici kočnice sa kočnom silom na kotačima
4. Nabrojati dijelove bubanj kočnica
· Navesti dijelove i način funkcioniranja bubanj kočnica
5. Nabrojati dijelove disk kočnica
· Navesti dijelove i način funkcioniranja disk kočnica
6. Objasniti princip rada parkirne kočnice
· Navesti dijelove i način funkcioniranja parkirne kočnica
7. Objasniti princip rada ABS sustava
· Navesti dijelove i način funkcioniranja ABS sustava
8. Objasniti princip rada BAS sustava (nadzor kočenja)
· Navesti dijelove i način funkcioniranja BAS sustava
1.
Analizirati stanje kočnog sustava
|
2.
Razlikovati izvedbe kočnog sustava
|
3.
Objasniti princip rada kočnog sustava
|
4.
Nabrojati dijelove bubanj kočnica
|
5.
Nabrojati dijelove disk kočnica
|
6.
Objasniti princip rada parkirne kočnice
|
7.
Objasniti princip rada ABS sustava
|
8.
Objasniti princip rada BAS sustava (nadzor kočenja)
|
Preuzmi u formatu: CSV |