Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku
· komponente/sklopovi za demonstraciju, mjerni instrumenti
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku
· komponente/sklopovi za demonstraciju, mjerni instrumenti
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Prepoznati ulogu mjenjača
· Navesti glavne zadatke mjenjača
2. Razlikovati vrste automatskih mjenjača
· Nabrojiti vrste i načina rada automatskih mjenjača
3. Objasniti rad pilotiranih mjenjača
· Opisati način rada pilotiranih mjenjača
4. Opisati parkirni položaj mjenjača (p-lock)
· Prepoznati svrhu ugradnje parkirne kočnice
5. Objasniti mjenjače sa duplom spojkom
· Opisati rad i nabrojati glavne dijelove mjenjača sa duplom spojkom
6. Proračunati prijenosne omjere i navesti izvedbe zupčanika
· Izračunati prijenosne omjere i opisati izvedbe zupčanika
7. Objasniti sinkroni sklop
· Nabrojati dijelove sinkronog sklopa i objasniti ulogu u promjeni stupnja prijenosa
8. Opisati upravljanje promjenom stupnja prijenosa
· Poznavati vrste promjena prijenosa
9. Diskutirati o zagonskim prijenosnicima s diferencijalom
· Nabrojati dijelove, ulogu i vrstu diferencijala te opisati rad zagonskog prijenosnika
1.
Prepoznati ulogu mjenjača
|
2.
Razlikovati vrste automatskih mjenjača
|
3.
Objasniti rad pilotiranih mjenjača
|
4.
Opisati parkirni položaj mjenjača (p-lock)
|
5.
Objasniti mjenjače sa duplom spojkom
|
6.
Proračunati prijenosne omjere i navesti izvedbe zupčanika
|
7.
Objasniti sinkroni sklop
|
8.
Opisati upravljanje promjenom stupnja prijenosa
|
9.
Diskutirati o zagonskim prijenosnicima s diferencijalom
|
Preuzmi u formatu: CSV |