Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku
· komponente/sklopovi za demonstraciju, mjerni instrumenti
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku
· komponente/sklopovi za demonstraciju, mjerni instrumenti
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Opisati načelo rada četverotaktnog Otto motora
· Objasniti načelo rada četverotaktnog Otto motora
2. Razlikovati taktove motora SUI
· Nabrojati taktove i povezati u radni ciklus
3. Prepoznati radni i razvodni dijagram te značajke motora
· Komentirati karakteristike pojedinog dijagrama
4. Objasniti sustave za pripremu smjese kod Otto motora
· Nabrojiti glavne dijelove i opisati princip rada suvremenih sustava kod Otto motora
5. Objasniti sustave za pripremu smjese kod Diesel motora
· Opisati rad i imenovati sustave ubrizgavanja
1.
Opisati načelo rada četverotaktnog Otto motora
|
2.
Razlikovati taktove motora SUI
|
3.
Prepoznati radni i razvodni dijagram te značajke motora
|
4.
Objasniti sustave za pripremu smjese kod Otto motora
|
5.
Objasniti sustave za pripremu smjese kod Diesel motora
|
Preuzmi u formatu: CSV |