Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup ishoda učenja - Održavanje i njega vozila

Razina HKO
4.1
Sektor
Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija
Podsektor
-
Znanstveno područje
-
ECTS bodovi
-
CSVET bodovi
1
HROO bodovi
-
Broj godina istraživanja
-
Opravdanost uvođenja izbornog skupa ishoda učenja
-
Uvjeti pristupanja stjecanju skupa ishoda učenja
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisane su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja (NN 63/08 i 90/10) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (NN 140/09).
Materijalni i kadrovski uvjeti za stjecanje skupa ishoda učenja

Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).

 Materijalni uvjeti

·         standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika,   projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)

·         specijalizirana učionica za automehatroniku opremljena didaktičkom opremom sa mogućnošću provjere funkcionalnosti pojedinih elemenata/sustava vozila

Kadrovski uvjeti

·         nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo

Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.

Materijalni i kadrovski uvjeti za vrednovanje skupa ishoda učenja

Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).

 Materijalni uvjeti

·         standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika,   projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)

·         specijalizirana učionica za automehatroniku opremljena didaktičkom opremom sa mogućnošću provjere funkcionalnosti pojedinih elemenata/sustava vozila

Kadrovski uvjeti

·         nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo

Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.

Postupak i primjeri vrednovanja

Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).

Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno  i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.

1.       Razlikovati vrste i dimenzije motornih vozila

·         Nabrojati vrste i osnovne dimenzije vozila

2.       Navesti konstrukcijske cjeline osobnog vozila

·         Identificirati cjeline osobnog vozila

3.       Planirati servisni pregled vozila

·         Nabrojati osnovne dijelove i materijale pri pregledu

4.       Opisati odvijanje radnog naloga

·         Navesti redoslijed radnji od kontakta sa strankom do isporuke vozila

5.       Razlikovati pogonske i pomoćne tvari u vozilu

·         Nabrojati pogonske i pomoćne tvari u vozilu

6.       Razlikovati vrste motornih ulja

·         Kategorizirati vrste motornih ulja prema viskozitetu

7.       Objasniti rad rashladnog sustava

·         Opisati princip rada rashladnog sustava

8.       Provjeriti ispravnost akumulatora

·         Spojiti i ispitati akumulator pomoću univerzalnog instrumenta (na didaktičkoj opremi)

9.       Provjeriti ispravnost kočnica

·         Ispitati stanje glavnih dijelova kočnica (test kočenja na didaktičkoj opremi)

Ishodi učenja (9)
1.
Razlikovati vrste i dimenzije motornih vozila
2.
Navesti konstrukcijske cjeline osobnog vozila
3.
Planirati servisni pregled vozila
4.
Opisati odvijanje radnog naloga
5.
Razlikovati pogonske i pomoćne tvari u vozilu
6.
Razlikovati vrste motornih ulja
7.
Objasniti rad rashladnog sustava
8.
Provjeriti ispravnost akumulatora
9.
Provjeriti ispravnost kočnica
Preuzmi u formatu: CSV
Naziv i šifra standarda kvalifikacija za koje se predlaže skup ishoda učenja (ako je primjenjivo)
Automehatroničar / Automehatroničarka - 49
Skup kompetencija za koji se predlaže skup ishoda učenja
-
Upisan temeljem zahtjeva
Automehatroničar / Automehatroničarka
Datum upisa
12.4.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar
Način stjecanja skupa ishoda učenja
formalno, neformalno, informalno