Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku opremljena didaktičkom opremom sa mogućnošću provjere funkcionalnosti pojedinih elemenata/sustava vozila
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· specijalizirana učionica za automehatroniku opremljena didaktičkom opremom sa mogućnošću provjere funkcionalnosti pojedinih elemenata/sustava vozila
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija i iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Razlikovati vrste i dimenzije motornih vozila
· Nabrojati vrste i osnovne dimenzije vozila
2. Navesti konstrukcijske cjeline osobnog vozila
· Identificirati cjeline osobnog vozila
3. Planirati servisni pregled vozila
· Nabrojati osnovne dijelove i materijale pri pregledu
4. Opisati odvijanje radnog naloga
· Navesti redoslijed radnji od kontakta sa strankom do isporuke vozila
5. Razlikovati pogonske i pomoćne tvari u vozilu
· Nabrojati pogonske i pomoćne tvari u vozilu
6. Razlikovati vrste motornih ulja
· Kategorizirati vrste motornih ulja prema viskozitetu
7. Objasniti rad rashladnog sustava
· Opisati princip rada rashladnog sustava
8. Provjeriti ispravnost akumulatora
· Spojiti i ispitati akumulator pomoću univerzalnog instrumenta (na didaktičkoj opremi)
9. Provjeriti ispravnost kočnica
· Ispitati stanje glavnih dijelova kočnica (test kočenja na didaktičkoj opremi)
1.
Razlikovati vrste i dimenzije motornih vozila
|
2.
Navesti konstrukcijske cjeline osobnog vozila
|
3.
Planirati servisni pregled vozila
|
4.
Opisati odvijanje radnog naloga
|
5.
Razlikovati pogonske i pomoćne tvari u vozilu
|
6.
Razlikovati vrste motornih ulja
|
7.
Objasniti rad rashladnog sustava
|
8.
Provjeriti ispravnost akumulatora
|
9.
Provjeriti ispravnost kočnica
|
Preuzmi u formatu: CSV |