Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· informatička učionica s 14 umreženih računala za polaznike s pristupom Internetu i instaliranom potrebnom programskom potporom
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· informatička učionica s 14 umreženih računala za polaznike s pristupom Internetu i instaliranom potrebnom programskom potporom
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Elektrotehnika i računarstvo
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Grupirati ulazne dijelove, središnje dijelove i izlazne dijelove računala
· Nabrojiti i prepoznati dijelove računala koji spadaju u svaku od spomenutih skupina
2. Opisati tok naredbi i podataka u računalu, od ulaznih dijelova do izlaznih dijelova
· Opisati tok naredbi i podataka bazirajući se na Von Neumannov model računala
3. Objasniti ulogu procesora i njegove najbitnije karakteristike
· Opisati ulogu procesora i navesti njegove glavne karakteristike
4. Objasniti ulogu radne memorije
· Povezati ulogu radne memorije s radom računala
5. Usporediti vrste pohrane podataka
· Objasniti različite pohrane podataka
6. Usporediti pojmove WWW i Internet
· Objasniti razliku između WWW i Interneta
7. Objasniti tehnologiju korisnik-poslužitelj
· Opisati tehnologiju korisnik-poslužitelj
8. Koristiti računalo, mrežu i Internet na siguran način
· Prezentirati korištenje računala, mreže i Interneta na siguran način
1.
Grupirati ulazne dijelove, središnje dijelove i izlazne dijelove računala
|
2.
Opisati tok naredbi i podataka u računalu, od ulaznih dijelova do izlaznih dijelova
|
3.
Objasniti ulogu procesora i njegove najbitnije karakteristike
|
4.
Objasniti ulogu radne memorije
|
5.
Usporediti vrste pohrane podataka
|
6.
Usporediti pojmove WWW i Internet
|
7.
Objasniti tehnologiju korisnik-poslužitelj
|
8.
Koristiti računalo, mrežu i Internet na siguran način
|
Preuzmi u formatu: CSV |