Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Razlikovati mjere zaštite na radu ovisno o vrstama obrade
· Opisati mehanizme provođenja općih pravila zaštite na radu
2. Primjenjivati mjere zaštite na radu
· Rasporediti strojeve, alate, uređaje i pribor u radionici prema pravilnicima o zaštiti na radu
3. Pravilno postupiti u slučaju požara
· Izabrati odgovarajuća sredstva za određeni tip požara
4. Primijeniti važeće propise o zaštiti okoliša
· Primijeniti zakonske i podzakonske akte vezane uz zaštitu okoliša
5. Razvrstati otpad prema važećoj klasifikaciji
· Primijeniti pravila o zbrinjavanju otpada
6. Zbrinuti određene posebne vrste otpada
· Razdvojiti električne, elektronske i mehaničke elemente
1.
Razlikovati mjere zaštite na radu ovisno o vrstama obrade
|
2.
Primjenjivati mjere zaštite na radu
|
3.
Pravilno postupiti u slučaju požara
|
4.
Primijeniti važeće propise o zaštiti okoliša
|
5.
Razvrstati otpad prema važećoj klasifikaciji
|
6.
Zbrinuti određene posebne vrste otpada
|
Preuzmi u formatu: CSV |