Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· uzorci elemenata strojeva
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
· standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
· uzorci elemenata strojeva
Kadrovski uvjeti
· nastavnik stručno-teorijskih sadržaja, minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila iz sektora Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
1. Navesti podjelu strojnih elemenata
· Nabrojati elemente strojeva opće i specijalne primjene
2. Opisati elemente rastavljivih spojeva
· Komentirati ulogu zadanog elementa u rastavljivom spoju
3. Objasniti vrste i primjenu navoja u vijčanim spojevima
· Identificirati vrste i primjenu standarda kod vijčanih spojeva
4. Razlikovati nerastavljive spojeve
· Nabrojati nerastavljive spojeve
5. Protumačiti vrste zavarenih, lemljenih i lijepljenih spojeva
· Navesti primjenu i karakteristike zavarenih, lemljenih i lijepljenih spojeva
6. Navesti podjelu zakovica i zakovičnih spojeva
· Objasniti primjenu i materijale zakovica i zakovičnih spojeva
7. Protumačiti primjenu osovina, vratila, ležajeva i spojki
· Navesti karakteristike osovina, vratila, ležajeva i spojki
8. Nabrojati i objasniti vrste prijenosa snage
· Dati primjer funkcije zadanog elementa za prijenos snage
9. Nabrojati elemente za protok i regulaciju
· Prepoznati elemente za protok ili regulaciju
1.
Navesti podjelu strojnih elemenata
|
2.
Opisati elemente rastavljivih spojeva
|
3.
Objasniti vrste i primjenu navoja u vijčanim spojevima
|
4.
Razlikovati nerastavljive spojeve
|
5.
Protumačiti vrste zavarenih, lemljenih i lijepljenih spojeva
|
6.
Navesti podjelu zakovica i zakovičnih spojeva
|
7.
Protumačiti primjenu osovina, vratila, ležajeva i spojki
|
8.
Nabrojati i objasniti vrste prijenosa snage
|
9.
Nabrojati elemente za protok i regulaciju
|
Preuzmi u formatu: CSV |